https://youtu.be/8bfMoUX5fFI

miércoles, 12 de septiembre de 2012

TOT ESTÀ PER FER...PERÒ TOT ES POSSIBLE.


Milio i mig de catalans al carre passa per sobre de la política dels polítics i son un sol clam.

!NO!...Ni els Feijo, ni els Griñan, ni els Monagos, ni les Aguirre, i menys encara, les Camacho, o els Ribera, ens amargaran la realitat.
Nomes os deixo una cançó en aquest dia, i que el desfruiteu perquè.....TOT ESTÀ PER FER...PERÒ TOT ES POSSIBLE.





 
 COMPANYS...
Companys, si sabeu on dorm la lluna blanca,
digueu-li que la vull
però no puc anar a estimar-la,
que encara hi ha combat.

Companys, si coneixeu el cau de la sirena,
allà enmig de la mar,
jo l'aniria a veure,
però encara hi ha combat.

I si un trist atzar m'atura i caic a terra,
porteu tots els meus cants
i un ram de flors vermelles
a qui tant he estimat,
si guanyem el combat.

Companys, si enyoreu les primaveres lliures,
amb vosaltres vull anar,
que per poder-les viure
jo me n'he fet soldat.

I si un trist atzar m'atura i caic a terra,
porteu tots els meus cants
i un ram de flors vermelles
a qui tant he estimat,
quan guanyem el combat.  ............................................................
 
COMPAÑEROS...
Compañeros, si sabéis donde duerme la luna blanca
decidle que la quiero
pero que no puedo acercarme a amarla
porque aún hay combate.

Compañeros, si conocéis el canto de la sirena
allá en medio del mar,
yo me acercaría a buscarla
pero aún hay combate.

Y si un triste azar me detiene y doy en tierra
llevad todos mis cantos
y un ramo de flores rojas
a quien tanto he amado.

Compañeros, si buscáis las primaveras libres
con vosotros quiero ir
que para poder vivirlas
me hice soldado.

Y si un triste azar me detiene y doy en tierra
llevad todos mis cantos
y un ramo de flores rojas
a quien tanto he amado.
Cuando ganemos el combate.

Lletra
Lluís Llach

Música
Lluís Llach


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este es un Blog de opinión, con ironía pero con respeto, por lo que es muy importante vuestros comentarios como las respuestas a los mismos, puesto que forman parte de la esencia de la entrada.
Gracias por ello.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...